Wypróbuj przepisy na zdrowe koktajle z warzyw.

Koktajle z warzyw mają mnóstwo zalet. Wspomagają odchudzanie, dodają energii i sił witalnych, są bogactwem witamin i minerałów, łatwo i szybko je przygotujesz. Antyoksydanty w nich występujące wpływają na zdrowy wygląd Twoje skóry. Jeżeli do tej pory podchodziłaś do nich niechętnie, być może zmienisz zdanie.  Mam dla Ciebie parę ciekawych propozycji na smaczne i zdrowe koktajle.

Jeżeli chcesz rozpocząć skuteczne odchudzanie zapraszam Cię do wypełnienia ankiety dietetycznej online i zamówienia indywidualnej diety https://www.tadieta.pl/

 

Koktajle z warzy.

 

Koktajl z jarmużu i szpinaku: zblenduj pół szklanki soku z ananasa, szklankę mleka migdałowego (bez cukru!), garść jarmużu, garść szpinaku baby, plaster pokrojonego w kostki ananasa i pół banana. 

Koktajl z jarmużu i pomarańczy: połącz szklankę świeżego soku z pomarańczy, pół szklanki wody mineralnej, garść jarmużu i łyżeczkę naturalnego miodu. Zblendu

Koktajl z jarmużu i banana: do szklanki mleka migdałowego dodaj garść jarmużu, banana (najlepiej wcześniej zmrożonego), pół szklanki borówek, łyżeczkę miodu, po ćwierć łyżeczki cynamonu i imbiru. Zblenduj. 

Koktajl z jarmużu i jogurtu: do przygotowania tego koktajlu wybierz jogurt naturalny o dosyć rzadkiej konsystencji (zamiennie możesz użyć kefiru - proponowana porcja to 150 - 200 g), dodaj do niego garść jarmużu, pół szklanki pokrojonego w koski mango, pół banana, łyżeczkę miodu lub syropu klonowego, szczyptę kurkumy. 

Koktajl z jarmużu i awokado: zblenduj szklankę wody kokosowej z garścią jarmużu, połówką pokrojonego awokado, bananem, i łyżką soku z cytryny. Jeśli chcesz, możesz dosłodzić miodem. 

 

Zamiast pić odchudzające koktajle z proszku, postaw na zdrowe koktajle z warzyw.
15 stycznia 2019

784 502 474

 dietetyk mgr Dorota Kozak

kontakt@tadieta.pl

Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave

tadieta.pl

dietetyk online